سلام دوستان این اهنگ و تازه شنیدم و چون در اوردن اکوردش زیاد وقتمو نمیگرفت براتون نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد در ضمن از محبت های شما و نظرات گرمتون بی نهایت ممنون به زودی اکوردای درخواستی رو هم براتون میزارم و دوستانی که خواستن ریتم اهنگهارو هم بزارم این اهنگ و با ۴/۴ راک بزنید ...

 

G                    A                                F#m                       Bm  

لیاقت  عشق  تو رو  نداشتم                ببخش اگه واسه تو کم گذاشتم

 F#m                Em                         F#m                         Bm

 ببخش که هرجا رفتی و نشستی          هوامو داشتی هواتو نداشتم

 F#m  A        F#m   Em

 حلالم   کن     حلالم    کن

 (F#m  Em   F#m   Bm   G   F#m   F#m) 

لا لا لا لای لای   لا لا لا لا لا لا ی  ....           

F#m  A    F#m   Em

  حلالم کن حلالم کن

 G              D         A                   F#m                                         Bm

حلالم کن اخه هیچوقت عاشق تو نبودم        اونی که فکر میکردی من نبودم

                 F#m              A                      Em                 A

 یه  عمری  بازیچه  ی  دستم  بودی              خیلی زیاد دلتو سوزوندم

 G              D              A                  F#m                                       Bm

حلالم کن اخه دیگه جونی به تن نمونده           تنها شدم هیشکی واسم نمونده 

                 F#m              A                                Em                A

  اه تو دامن منو گرفته دارو ندارم و خدا سوزونده      حلالم کن حلالم کن

 

      

سلام همگی یه اکورد جدید و داغ براتون در اوردم از ارمین 2afm

فقط یه توضیحی بدم به دوستانی که میخوان این اهنگ تو گام اصلی خودش نواخته بشه : با استفاده از باره بند فرت یک رو ببندین و اکوردارو اجرا کنین.در ضمن ممنون از دوستانی که نظر میدن و بهم انرژی میدن


Am           F             Dm                                     Am                           C

اخ اگه میشد مال من باشی دوباره                  اخ اه میشد تو شبام باشی ستاره

Am           F             Dm                                     Am                          C

میذاشتمت رو چشام شاپریه قصه هام             اخ اگه میشد بیای به من بگی اره

Am           F             Dm                                     Am                          C

ارزومه که خوشبخت بشی با عشق جدیدیت     پیوندت مبارک شدی با من غریبه

Am           F                  Dm                                     Am                          C

دیگه نگران این نباش که دل بی تو میمیره         دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو میگیره

   F                   F                        Dm                      Dm                            Am                     C

قلبم میگیره بی تو   گریه ام میگیره بی تو سردن دستای من هردم غمهای من بیشترمیشه بی تو عشق من 

C                     G 

اخ اگه میشد بشی مال من

E                   Dm                        Am

میذاشتمت رو چشمم عشقم اخ اگه میشد بشی مال من


سلام من اومدم با یه اکورد خیلی زیبا... اکورد اهنگ صدای بارون از کارای جدید مازیار فلاحی که واقعا فوق العاده زیباست عزیزانی که این اهنگ و ندارن دانلود کنن و گوش بدن زاستش دلم نیومد این اکورد و واستون در نیارم امیدوارم خوشتون بیاد ... در ضمن من اگه دارم واسه شما زحمت میکشم توقع دارم مورد حمایت شما هم باشم ولی متاسفانه بچه ها نظر نمیدین ...


A                        Gm                                   C                                Dm

یه بغل گلای  مریم  یه  غزل  بوسه ی  خسته      یه نفس حبس تو سینه یه گل با بغض بسته

A                        Gm                                  C                                 Dm

واسه زود بودن چه دیرم با غم چشمات میمیرم     وقت  رفتنت  عزیزم  گریه هامو  پس میگیرم

Gm                           Am                                  C                                 Dm

یه نفر حبس تو چشمات تا ابد گوشه ی زندون      یه نفر عاشقه عاشق  عاشق  صدای بارون

Dm Bb C Gm Bb Am Dm Am Dm) Dm                  C                Bb            Gm         C                      F)

جونشو  لحظه ی اخر هه هه هه هه هه هه      میسپره  به  دست   لرزون  هه  .............

A                        Gm                                   C                                Dm

چجوری  طاقت  بیارم  شبای    دلواپسی   رو       تو ندیدی سوختنم رو تب تند بی کسی رو

A                        Gm                                   C                                 Dm

یه  عالم  گریه  نشسته   روی   دیوارای  خونه       بی  تو  عطرت عزیزم چیزی از  من  نمیمونه

Gm                           Am                                   C                                 Dm

یه نفر حبس تو چشمات تا ابد گوشه ی زندون       یه نفر عاشقه عاشق  عاشق  صدای بارون

Dm Bb C Gm Bb Am Dm Am Dm) Dm                C               Bb               Gm         C                      F)

جاری شو لحظه ی اخر هه هه هه هه هه هه      میسپره  به  دست   لرزون هه  .............

سلام دوستان من برگشتم با اهنگ افشین اذری و نسیم امیدوارم خوشتون بیاد

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

عزیزم میدونم هرگز منو تنها نمیذاری                       نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

عزیزم میدونم هرگر منو تنها نمیذاری                        نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری

Am                                                                 Dm

عزیزم میدونم  تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری            اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من       توئی تو توئی تو توئی تو

Am                                                                 Dm

عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری             اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من        توئی تو توئی تو توئی تو

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

تو همیشه با دلی که پر از خضور عشقه                  چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک

Dm                 Gm                    F                                  Bb                        Dm

تو همیشه با دلی که پر از حضور عشقه                  چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک

Am                                                                Dm

عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری           اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی

Dm       Gm      F                                                                Bb

توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های  من     توئی تو توئی تو توئی تو