G A F#m Bm
لیاقت عشق تو رو نداشتم ببخش اگه واسه تو کم گذاشتم
F#m Em F#m Bm
ببخش که هرجا رفتی و نشستی هوامو داشتی هواتو نداشتم
F#m A F#m Em
حلالم کن حلالم کن
(F#m Em F#m Bm G F#m F#m)
لا لا لا لای لای لا لا لا لا لا لا ی ....
F#m A F#m Em
حلالم کن حلالم کن
G D A F#m Bm
حلالم کن اخه هیچوقت عاشق تو نبودم اونی که فکر میکردی من نبودم
F#m A Em A
یه عمری بازیچه ی دستم بودی خیلی زیاد دلتو سوزوندم
G D A F#m Bm
حلالم کن اخه دیگه جونی به تن نمونده تنها شدم هیشکی واسم نمونده
F#m A Em A
اه تو دامن منو گرفته دارو ندارم و خدا سوزونده حلالم کن حلالم کن
سلام همگی یه اکورد جدید و داغ براتون در اوردم از ارمین 2afm
فقط یه توضیحی بدم به دوستانی که میخوان این اهنگ تو گام اصلی خودش نواخته بشه : با استفاده از باره بند فرت یک رو ببندین و اکوردارو اجرا کنین.در ضمن ممنون از دوستانی که نظر میدن و بهم انرژی میدن
Am F Dm Am C
اخ اگه میشد مال من باشی دوباره اخ اه میشد تو شبام باشی ستاره
Am F Dm Am C
میذاشتمت رو چشام شاپریه قصه هام اخ اگه میشد بیای به من بگی اره
Am F Dm Am C
ارزومه که خوشبخت بشی با عشق جدیدیت پیوندت مبارک شدی با من غریبه
Am F Dm Am C
دیگه نگران این نباش که دل بی تو میمیره دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو میگیره
F F Dm Dm Am C
قلبم میگیره بی تو گریه ام میگیره بی تو سردن دستای من هردم غمهای من بیشترمیشه بی تو عشق من
C Gاخ اگه میشد بشی مال من
E Dm Am
میذاشتمت رو چشمم عشقم اخ اگه میشد بشی مال من
A Gm C Dm
یه بغل گلای مریم یه غزل بوسه ی خسته یه نفس حبس تو سینه یه گل با بغض بسته
A Gm C Dmواسه زود بودن چه دیرم با غم چشمات میمیرم وقت رفتنت عزیزم گریه هامو پس میگیرم
Gm Am C Dm
یه نفر حبس تو چشمات تا ابد گوشه ی زندون یه نفر عاشقه عاشق عاشق صدای بارون
Dm Bb C Gm Bb Am Dm Am Dm) Dm C Bb Gm C F)
جونشو لحظه ی اخر هه هه هه هه هه هه میسپره به دست لرزون هه .............
A Gm C Dmچجوری طاقت بیارم شبای دلواپسی رو تو ندیدی سوختنم رو تب تند بی کسی رو
A Gm C Dmیه عالم گریه نشسته روی دیوارای خونه بی تو عطرت عزیزم چیزی از من نمیمونه
Gm Am C Dmیه نفر حبس تو چشمات تا ابد گوشه ی زندون یه نفر عاشقه عاشق عاشق صدای بارون
Dm Bb C Gm Bb Am Dm Am Dm) Dm C Bb Gm C F)
جاری شو لحظه ی اخر هه هه هه هه هه هه میسپره به دست لرزون هه .............
سلام دوستان من برگشتم با اهنگ افشین اذری و نسیم امیدوارم خوشتون بیاد
Dm Gm F Bb Dm
عزیزم میدونم هرگز منو تنها نمیذاری نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری
Dm Gm F Bb Dm
عزیزم میدونم هرگر منو تنها نمیذاری نه هوای کینه داری نه خیال غصه داری
Am Dm
عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی
Dm Gm F Bb
توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من توئی تو توئی تو توئی تو
Am Dm
عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی
Dm Gm F Bb
توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من توئی تو توئی تو توئی تو
Dm Gm F Bb Dm
تو همیشه با دلی که پر از خضور عشقه چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک
Dm Gm F Bb Dm
تو همیشه با دلی که پر از حضور عشقه چشم به راه من نشستی مونس تو قطره اشک
Am Dm
عزیزم میدونم تو منو هیچوقت تنهام نمیذاری اخه تو واسه من همیشه پر از عشق و پر و بالمی
Dm Gm F Bb
توئی تو نفسم توئی تو همه امید و ارزو های من توئی تو توئی تو توئی تو